poniedziałek, 3 października 2011

TRACK & FIELD

na dworze coraz zimniej, trzeba wykorzystać ostatnie chwile słońca i temperatur powyżej 15stopni celsjusza. dzisiaj postawiłam na moje ukochane rajstopy i krótkie spodenki, wszystko w stylu lekko rockowym, tak jak najbardziej lubię. enjoy!


the weather is getting colder, we have to enjoy the last moments of sunshine and
temperaturereaching above 15 degrees celsius. today i choose my favourite tights and shorts, everything in a little rocky style, just i like the most. enjoy!









pics: Ania Kotlęga


i wear: jacket stradivarius/ shoes CCC/
blouse second hand/belt zara







12 komentarzy:

  1. świetnie;]
    zapraszam Cię do mnie mnie na konkurs;]

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastic post!!!*_*

    http://paolinasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  4. masz charyzme- to sie liczy:)



    zapraszamy do nas www.fashion-ache.blogspot.com

    xoxo K&M

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, fajnie ;)
    świetne masz te rajstopy !

    OdpowiedzUsuń
  6. super, zapraszam też do mnie : www.hanusiaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń